Blogverseny


A Shining Star meghirdeti első bloggerináknak és bloggereknek szánt versenyét! Bárki jelentkezhet, akinek van blogja. Beküldési határidő: Április 20. Ha jelentkeztek, kérlek figyelmesen olvassátok el az alábbi szöveget!









Feltételek:

  • Tedd ki a képek valamelyikét ide mutató linkkel az oldaladra
  • Egy alkotó maximum két pályaművel nevezhet
  • Feliratkozni nem kötelező, de ajánlott, nem értesítek senkit külön
  • Kommentben jelezd a részvételt, nem kötelező
  • Nevezésedet a frankmisaniobe@gmail.com-ra küldd el
  • A levél tartalmazza: bloggernevedet, blogodat, a pályaműveket, és hogy melyik kategóriában indulsz
  • A verseny minimum három jelentkező részvételével indul el kategóriánként
Nyeremények:

A kategóriák első három helyezttétjének írásai örökös helyet kapnak a Páholyban, elérhetőségükkel együtt, pluszban oklevél, és 3 hétig kikerülnek az oldalsávba is.


Sok sikert!


Kategóriák:


Novella 1:



Írj olyan novellát, amiben szerepel a gyertya, vagy teamécses. Műfaji megkötés nincs, lehetőleg 3 oldalnál ne legyen hosszabb a történet.








Novella 2.:





Írj olyan novellát, amiben a Csontváros valamelyik szereplője a főhős! Lehet romantikus, kaland, vagy bármiylen műfaj, a terjedelme ne haladja meg lehetőleg a három word oldalt.


Egyperces  a tavaszról:


Értelemszerűen rövid, egy perc alatt elolvasható írás, ami a tavaszról szól.





24 megjegyzés:

Frank-Misa Niobé írta...

Hát igen, szerkesztésben nem vagyok profi, még próbálkozom olyan bannerek készítésével, amelyek vidámak, jó hangulatúak, és több oldalhoz is illenek.

Névtelen írta...

Jól hangzik. :)

Frank-Misa Niobé írta...

Köszi, szerintem is...:)

Anna írta...

Szia! Én is jelentkeztem:) Szerintem nagyon jó ötlet ez a blogverseny:)
A.

Frank-Misa Niobé írta...

Köszönöm szépen, hogy megtiszteltél a jelentkezéssel.

Bogi írta...

Bocsi, hogy megkérdezem, de... Te az az A vagy? Mármint -A? Bocsi, ha érthetetlen vagyok! :)

Wombat írta...

Szia! Jelentkeznék, ha még lehet :D A blogra már kiraktam a képet is! Az email majd csak akkor küldöm, ha meg lesz a pályamű :)

Wombat írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Szia! Még nem mondom biztosra, de lehet, hogy jelentkezem, és elkészül a határidőig a novellám :)

Unknown írta...

És még az érdekelne, hogy nagy baj, ha olyan öt oldal körülire sikeredik a novella?

Frank-Misa Niobé írta...

Szia, köszönöm, hogy jelentkeztél.Nem olyan nagy baj...

Frank-Misa Niobé írta...

Szeretettel várom.

Unknown írta...

Ennek örülök, hamarosan küldöm:)

Bogi írta...

Szia! Jelentkeztem a versenyre, a képet is kiraktam, de szeretném megkérdezni, hogy válaszemailt várjak? Köszi a lehetőséget és a válaszod is!

Frank-Misa Niobé írta...

Szia, igen, mindenkinek küldtem visszajelzést, ma délután neked is.Megérkezett a novellád.

Frank-Misa Niobé írta...

Köszönöm szépen.

Unknown írta...

Szia! Végre sikerült elkészülnöm, jelentkeztem a versenyre, és elküldtem a nevezést! :))

Frank-Misa Niobé írta...

Szia, köszönöm szépen, most néztem, meg is érkezett.

Frank-Misa Niobé írta...

Akkor mégegyszer:) Az eredményhírdetést Vasárnapra tervezem.

Bogi írta...

Akkor 24-n lesz az eredményhirdetés? Mert már kerestem, hogy hol van. :) Kivi vagyok, várom már! :)

Évi írta...

Szia, csak érdekelne, hogy megérezett-e a pályamunkám, mert képes vagyok rossz címre küldeni.:)

Frank-Misa Niobé írta...

Igen, úgy tervezem, ha nem jön közbe semmi. :)

Frank-Misa Niobé írta...

Szia Évi, igen megérkeztek, köszönöm szépen, rövid visszajelző levékét is ítrtam,de csak ma, mert nem voltam belépve ebbe a fiókomba.

Bogi írta...

Szia! Megkérdezhetem, hogy ma kb. hány órakor rakod ki az eredményhirdetést? Már nagyon várom... 😰😰😰

Megjegyzés küldése